neděle 30. října 2011

Kluk: "Pošleš mi tvojí fotku?" Holka: "Proč?" Kluk: "Ať můžu ukázat Santovi co chci k Vánocům" :)

Po dlouhé době, 
zdravím. )) Omlouvám se, že píšu po tak dlouhé době, ale od čtvrtka u mě byla kamarádka, až do dneška. )) Takže na blog nebyl čas a popravdě ani nálada. Co je novýho ? Tak asi to, že už mám dvoje silikonové hodinky.  haha )). Černý a světle modrý, ale teď nosím spíš ty černý s tím světle modrým vnitřkem, protože jsem zjistila,  že se to dá měnit. :D )) Haha. No a jinak s Tomem je to nádherný, včera jsme spolu byli a prostě kouzelný, takže to vypadá, že spolu nejspíš budeme, SNAD <3 ;** )) Joo, po dlouhý době se zdá, že jsem šťastná a věci mi nějak tak vychází. )) No a pak jsem zjistila, že nemám žádné boty na zimu, krom válenek, který mají už snad opravdu všichni. )) Ale nosit je budu dál, ale prostě musím si koupit ještě asi nějaké kozačky nebo máte nějaký tip na boty na zimu ?? )) Kdyžtak dávejte odkazy, kde je seženu nebo tak. Děkuji. )) Právě jsem si dolakovala nehty, protože je mám zničený od gelových nehtů, takže jsem si je přelakovala. ) No na růžovou a na malíčkách a ukazováčcích mám takové černé vzory, něco jako leopardí. :D )) No, a teď si půjdu dopsat slovíčka z NJ a jdu se jí naučit, ať se můžu nechat vyzkoušet a večer ? vypadá to na Popcorn, který jsem si koupila. :P Sladký s medem. )) A k tomu se budu koukat asi na ty poslední dva díly TVD a pak asi ještě nějakej film nebo jestli budou dávat něco v TV. )) No, tak se zase mějte a možná zítra. )) Bye. ! )) 

teď pořád poslouchám jednu písničku, která si myslím se mu povedla. ') jediná písnička, co se mi od něj líbí, poslechněte si, ale však jí všichni určitě znáte. )) 

Žádné komentáře:

Okomentovat