úterý 25. října 2011

''Láska bolí,..'' řekl zajíc a objal ježka.

Dobrý večer přeju.
Dneska ve škole nuda, chtělo se mi neskutečně spát a nic mě nebavilo. A to jsem tam byla až do 14:00. // Fakt jsem myslela, že na každé hodině usnu. // Poslední dvě hodiny jsme byli na PC, protože tam nebyli učitelé, takže supl. No, takže jsem si to odseděla na facebooku, na kterej mimochodem nesmíme, a pak jsem šla konečně domu. Haha, šla jsem si rovnou lehnout a spala jsem asi až do 18:00. )) Probudila mě kámoška, která mi volala. Mně bylo vážně tak blbě, že jsem lehla a spala, takže tak. )) Jahůů, zítra žádné brzké vstávání, ale spaní pěkně dlouho. No a zítra nejspíš pojedu do nejmenovaného města, za tou kámoškou K. a miláčkem. )) S nim jsem měla jít dneska na Paranormal Activity 3, ale bylo mi tak blbě, že jsem řekla, že nikam nejdu, tak šel s klukama z týmu [Hraje hokej]. )) Tak řek, že mi po filmu napíše, jaký to bylo. )) No, ale to já nejspíš do tý doby usnu. // :D Zase se mi chce spát, hrůza. Jsem unavená až to není hezký. No a jinak jsem se snažila nějak změnit Dess a udělala jsem teda z toho tohle, snad se vám líbí a není to tak hrozný. )) Tak já už za chvilku půjdu z PC a půjdu do hajan. )) Koukat na TV. )) Tak se ozvu zítra večer. )) Dobrou noc a sladký sny vám přeju. )) Zítra už doufám přidám smysluplnější článek, ne jenom deníček. kdyžtak pište na jaké téma by jste to chtěli. )) Děkuji.
BTW: Fotka )) 
Mějte se )) 

Žádné komentáře:

Okomentovat