pondělí 24. října 2011

Tak Vám přeji dobrý večer. )) Přijela jsem z tréninku a jsem děsně unavená. Fakt měla jsem hlad, tak jsem se najedla, pak šla do vany a teď sedím na chvilku u PC. Nevidím to tu na moc dlouho a hodně jsem se přemlouvala jestli to vůbec dnes napíšu, ale tak tedy ano )). Tak článek bude jen takovej o mně, jakože aby jste o mně něco věděli. :D Haha..! ))


-Jmenuji se Natálie
-Je mi 15
-Bydlím v Jihočeském kraji
-Jsem náladová
-Miluju coca-colu, pizzu a čokoládu
-Miluju své psy 
-Ráda tancuju
-Zpívám
-Nevím, co do budoucna chci
-Mám sny
-Chci bydlet v NY nebo LA 
-Chci mít velký barák a labradora na velké zahradě
-Milujícího muže
KAŽDEJ JE JINEJ. )) A JÁ JSEM TAKOVÁ )). NEBUDU VÁM SEM VYPISOVAT VŠECHNO, PROTOŽE STEJNĚ MĚ PODLE PÁR PÍSMEN NEPOZNÁTE. )) 
Haha.. )) Tak to je konec, takže já si jdu lehnout a asi usnu. Dobrou všem :*

Žádné komentáře:

Okomentovat