pondělí 24. října 2011

24.10.2011

Ahoj návštěvníci, 
Jak se máte ? )) Já se mám překvapivě fajn. Docela se mi teď daří, takže jsem spokojená. Skoro všichni mají pondělí a úterý volno + prázdniny, tudíž celý týden, jen naše škola ne. Fakt, štve mě to. Dneska ve škole celkem pohoda, až na to že jsme psali neohlášenou písemku z matiky, ale snad dopadne dobře. No a měli jsme psát z němčiny, ale ukecali jsme to, že je to před prázdninami, atd. :D Takže v pohodě. No jo, ale skoro celá 'prázdniny' strávím nad učením němčiny, protože se potřebuji nechat vyzkoušet //. Ach jo. No a jinak už můžu na tréninky, haha. :D A dnes ho mám, takže přijedu něco kolem 20:00 a pak Vám sem dám nějaký článek třeba o mně nebo módě, kosmetice, nevím. )) Ale bude to něco jiného než deníček. Ale neslibuji nic, protože jestli neukecám mamku, aby mě nechala doma zítra, tak se budu muset ještě učit, takže nevím. Snad to stihnu. No a za chvíli jedu za miláčkem. )) Budem spolu až do 5 a pak jdu na tréninky a pak rovnou domu. Těším se na něho. )) Teď nám to neskutečně klape, takže jsem ráda. )) No, ve 14:20 mi jede autobus, takže se jdu učesat, namalovat, vzít věci na trénink a vyrazím. )) Tak když tak večer. )) 
Natalí. 

1 komentář:

  1. Nejsi sama kdo nemá v pondělí a v úterý volno :(.. Ale jsem raději ráda i za to co je :D

    OdpovědětVymazat