neděle 23. října 2011

Začátek na blogspot.com

Hi,...
začátky na blogu jsou nejhorší a nevím, co bych Vám tu psala. No, tak jmenuji se Natálie, ale oje přezdívka je Natalí. )) Měla jsem několik blogů na blog.cz, ale chtělo to změnu, tak jsem se rozhodla přejít na blogspot.com. Jak už jsem zjistila je to tu všecko nějaký těžší, takže mi bude chvilku trvat, než se tady 'rozkoukám' a naučím se všemi aplikacemi. )) Na tomto blogu najdete deníček nebo-li denní zápisky, něco málo z módy, kosmetiky, recenze. )) Prostě bude to nějak všelijak o mně. )) A doufám, že si tu třeba najdu pár stálých čtenářů- oblíbenců. )) Tak doufám, že se sem ještě někdy vrátíte a zanecháte komentář. )) 
S láskou Natalí.
   

2 komentáře:

  1. ja som mala milion blogov, ale nakoniec som sa rozhodla že prejdem na blogspot, tu je to milion krát užasnejšie a držím palce nech sa ti darí! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Na blogu.cz jsem taé byla, ale teď jsem už delší dobu na blogspotu a neměnila bych. Hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat